Fritidsklub og ungdomsklub

Når dit barn starter i 4. klasse, får det tilbudt at komme i fritidsklub på Holme Vestergård. Det er også her, der er ungdomsklub og nogle af ungdomsskoleholdene.

Holme Vestergård

Når dit barn skal i 4. klasse, får det tilbudt at komme i fritidsklub efter skoletid. Holme Skoles børn hører til klubben på Holme Vestergård, som ligger på Højbovej 9, cirka 500 meter fra skolen.

Du kan læse mere om klubben her

Overgang fra sfo til klub

Skolen har et godt samarbejde med Holme Vestergård om overgangen fra SFO til klub i løbet af foråret/forsommeren i 3. klasse. Det indebærer blandt andet flere besøg i klubben for at lære stedet at kende, og at personalet samarbejder om at få børnene overleveret godt og trygt.

I løbet af foråret deler skolen på vegne af klubben information og indmeldingsblanketter ud.

Ung i Aarhus

Den kommunale ungdomsskole og ungdomsklub under ‘Ung i Aarhus’ er din søn/datters mulighed for at lave masser af spændende aktiviteter, fordybe sig i interesser og fag, møde andre unge, knytte venskaber for livet, opleve verden, og i det hele taget have det rigtig sjovt:

Sidst opdateret: 17. november 2023